luni, 8 decembrie 2008

Sunt Adela Ecaterina!

Sa va zic ce am patit eu pe 30 noiembrie, ca de cand nu ne-am vazut, multa vreme a trecut... Pai m-a dus nasa mea intr-un loc plin plin de luminite frumoase si de lume, m-a dezbracat si m-a dat unui nene chel si cu mainile reci! Ce suparata am fost, ca nenea m-a bagat intr-o oala mare si m-a ametit acolo, de parca eram o ratusta zapacita! Si noroc ca m-a luat nasa mea repede si m-a imbracat gros, ca apoi m-a plimbat pe acolo pe la luminite si am tras si eu o dusca mica, sa imi revin! Hai ca pana la urma nu a fost asa de rau, chiar daca am tras niste chiote si suspine, a trecut repede si am plecat sa petrecem. Adica oamenii aia multi s-au dus sa traga si ei cate o dusca (invidiosi pe mine :) si eu am ramas cu lapticul. Cica acum, dupa oala aia mare cu apa, lumea imi zice Adela Ecaterina. Dar sa va spun un secret - mami si tati, cand ma spala in cadita mea seara, tot Leeloo imi zic!

Niciun comentariu: