sâmbătă, 4 octombrie 2008

Printzesa

Leeloo: Si uite asa am iesit la geam cam un sfert de ora, sa nu zica lumea ca ma ascund de ea. O usoara adiere mi-a racit obrajorii si era asa de bine, pana mi-a acoperit mami falcile sa nu racesc. Ochi mici si dulci roteam de zor sa vad de unde vine adierea dar am adormit cam repede (cred) ca nu mai tin minte mai nimic si dorm si acum. Parca erau niste catei pe locul de parcare al lui tati si latrau ca nebunii unii la altii. Cred ca ii visez, de-aia imi fatai mainile de colo colo. Si o visez si pe Printzesa ca vine sa ma miroasa ca de fiecare data cand ma aduce mami in camera cea mare.
Mami: A fugit Printzesa in camera fetei. Stie ca nu are voie acolo si se furiseaza cand nu e tati acasa, pentru ca el o cearta. Merge tiptil la fiecare lucrusor si il miroase, se uita la mine sa vada ce zic si paseste mai departe. Cand ridic degetul la ea si ii cer sa iasa afara tasneste pe langa mine cu un mieunat hotoman, semn ca m-a pacalit si de data asta!

Niciun comentariu: